Komentáře:     Strana: z 3  


Novější | Starší

Pupeční šňůra [Petr Kroul | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 10:45:40 23.09.2003

Hezký. tohle se nevidi jen tak...

spomienka na Miláno [Karol Tomasch | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 3
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 09:47:24 23.09.2003

Dokázal bych si to představit v jinším ořezu. Více bych se soustředil na kopuli.

Boží Dar [Ales Cernansky | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 3
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 08:12:31 23.09.2003

Hezká fotka, ale komprese tomu dala docela kapky!

Ježíšek [Lucie Štolová | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 08:04:37 23.09.2003

tedy impresionismu! pardón

čtyři x čtyři [marek holan | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 4
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 07:39:04 23.09.2003

Na mne je to moc moderna! Ale líbí...

nuda [Lucka Šedová | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 07:32:39 23.09.2003

Haha, hezký... Taky mám pro hafany slabost. A vidím, že tenhle, stejně jako ten náš má pelíšek - košíček. K otázce, na co asi myslí, me napadlo: "hlavne me nefot s bleskem...".

pracovní [Lubomír Ožana | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 07:27:06 23.09.2003

Copak asi operoval? Nebo pitval? Nene, nic ve zlým... :o)

Ježíšek [Lucie Štolová | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 1
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 07:11:29 23.09.2003

Mno, nevím. Přijde mi to jako násilné skloubení impresionismusmu a religiozní tématiky. Nějak mi to k sobě nejde... :o(

Starý Tatraplán vzpomíná... [Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 06:55:14 23.09.2003

Vážení, děkuji za hodnoceni i za komentáře a porady. AD TOMAŠ HOŠEK: Stín je naprosto přirozenej, v hale bylo zhasnuto a dovnitř se prodíralo světlo jen přes velkou stěnu z luxfer...
Fotím sice na digitál. ale retušovat v programech ani neumím a ani se mi to nechce (time is my enemy).
Jinak jak jsem již řek, u téhle fotky jsem zápasil s kompresí. HELP: Neznáte někdo nějaký pohodový software? Já používám Irfan - kvůli jednoduchosti.

Grand Express [Karel Pártl | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:54:17 22.09.2003

Moc hezké. Škoda jen že i u nás kdysi byla tradice umísťovat heraldické symboly na vlaky, ale to vše odnés čas...

podzimní [Pavel Doško | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:52:22 22.09.2003

Podzim umí nádherne malovat... A pavuciny jsou tam taky super.

Podvečer na severu [Ondřej Hrodek | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:51:29 22.09.2003

Mocmoc hezké!

Starý Tatraplán vzpomíná... [Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:11:41 22.09.2003

Bohužel ořez byl volen kvuli svetlohře... Tedy spíše stínohře, ať Vás nematu, jinak neostrost je zaviněna kompresi. Komprese mě u tehle fotky trapila asi 2 hodiny, než jsem dostal dobrý poměr kvality a velikosti... Jinak díky za komentáře.

Prkno, hřebík a kleště [Jan Parkman | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 16:12:54 20.09.2003

Je to moc lovely...

Večer u rybníka [jiri parkman | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:44:04 20.09.2003

hezké barvy, mě to zaujalo...

Jooo to bylo kolem ctvrt na jedenact..... [Jakub Viktora | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:42:21 20.09.2003

Nemůžu si pomoct ale je to uplne divny, na to jak jsi to fotil. Mozna bych priste vynechal photoshop!

Fotograf a kakadu [Vladislav Blahník | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 5
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 15:37:22 20.09.2003

SUPER: papousek kaka(t)du je skvelej - je to exhibicionista s masochistickými sklony... :o)

Kopřivnická kapka [Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 08:31:59 20.09.2003

Bohužel, neumím retušovat a photoshop nemám. Musím se tedy soustředit příště na fotky jinak... Každopádně všem co poradili děkuji! :o)

St. Moritz [Juraj Luknar | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU] 4
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 09:21:32 19.09.2003

Nevím jestli to je foťákem nebo to byl záměr, ale mě se ta zeleň líbí. Jen tomu dala ránu komprese. Postavy bych nefotil...

Kopřivnická kapka [Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU]
Martin Janík | : - | POSLAT ZPRÁVU VLOŽIT AUTORA DO BOOKMARKU | 07:29:37 19.09.2003

Jen pro upřesnění: mezi Tatrou 77 a Tatrou 600 (Tatraplanem) byla ještě velmi populární Tatra 87 - "osmička". Právě Tatra 77 a 87 byly zřejmě se svými třemi charakteristickými světlomety předlohou pro řešení přední části Tatry 603 (první verze). Tatra 87 se proslavila v československu i v zahraničí nejen díky cestám inženýrů Hanzelky a Zikmunda (Afrika, Jižní Amerika). Tatra získala své jméno skutečně podle slovenských velehor - Vysokých Tater, kde probíhaly testovací jízdy. Vozy v tuhé zimě a hlubokém sněhu vyjely až tam, kde žádný automobil doposud nebyl. Tehdy prý někdo z místních obyvatel prohlásil: "To by bylo auto pro Tatry!". Od nápadu k realizaci nebylo daleko. Okolo roku 1920 se začíná na kapotách kopřivnických automobilů objevovat kulatý emblém v podobě téměř stejné, jak jej známe dnes. Tolik legenda o Tatře. Smutným a opomenutým faktem je, že Vladimírem zmíněná Tatra 700 se již nevyrábí. Narodila se sice v roce 1996 ale osud jí dopřál pouhé dva roky na růst a vývoj. Poté byla výroba zastavena a později zrušena. Bohužel. "Sedmistovka" se stala posledním českým vyráběným reprezentačním automobilem, s českým osmiválcovým motorem. Charakteristický zvuk vzduchem chlazené pohonné jednotky, spolu se sytým dusotem osmi "kopyt" se pomalu ale jistě vytrácí nejen z našich uší...